Vara și sportul

Toata lumea  își dorește un corp tonifiat, toată lumea iși dorește ca prin sport să obțină anumite rezultate, iar în funcție de sexul  clienților mei am observat că tind să încline către următoarele: bărbații tânjesc după renumitele pătrățele, iar femeile după un posterior bine lucrat și un abdomen plat.

Fiind vară a început perioada concediilor :). Fie că mergi la mare, fie că mergi la piscină și iți dorești să imortalizezi acele momente în memorii și în fotografii. Aici apare veșnica problemă: cum arătăm în fotografii.Toți își doresc să arate impecabil în pozele din vacanță pe care ulterior le împărtășesc cu prietenii lor.

Probăm hainele pe care le-am achiziționat anul trecut și constatăm că rochia e prea strâmtă, tricoul nu a intrat la apă, pantalonii nu s-au scurtat, noi am pus câteva kilograme pe noi, iar acest lucru ne scade stima de sine. Ne uităm în oglindă și ne trezim la realitate și realizăm că nu ne place ceea ce vedem, iar că reflexia din oglindă nu e aceeași persoană ca și noi…nu suntem noi.

Cu toate acestea suntem noi! În ultima perioadă ne-am neglijat dieta, iar organismul nostru a avut de suferit!

Ceea ce eu am învățat în urma experinței mele ca și antrenor personal este faptul că cea mai mare problemă în rutina zilnică pe care o au clienții mei este locul de muncă. Jobul este motivul pe care îl invocăm în momentul în care ne spunem că nu avem timp să facem mișcare. Dar chiar așa este?

Unii spun că nu au timp să mânănce, unii spun că nu au timp să iși gătească, unii spun că e mai ușor să mânânci o prăjitură, iar aici vă dau dreptate.. problema este timpul împletită cu voința. Dată viitoare când vă întrebați de ce aveti cm în plus, gândiți-vă de câte ori ați ales să mâncați ceva sănătos în locul unei gustări pline de calorii și fără proteine, vitamine.

Am învățat că orice problemă are o rezolvare, așă că vă propun un plan:

În primul rând:

Renunță la ideea încep de LUNI! Trebuie să începi de astăzi…așă că renunță la sucuri acidulate sau naturale, renunță la covrigi sau alte produse de patiserie. Atunci când intri într-un supermarket alege să cumperi cumpătat și cu cap: alege ton, piept de pui, salată, legume, evită raioanele cu sucuri, cipsuri sau alte gustări nesănătoase.

În al doilea rând:

Nu mânca doar seara. Mulți dintre clienții mei ajung seara acasă și poate nu mănâncă nimic în timpul zilei, iar seara recuperează, dar acest lucru nu înseamnă că este sănătos. Nu mânca doar o masă pe zi! Respectă metoda clasică de trei mese pe zi cu două gustări.  Nu ai idei ce să mânânci? Ți-am pregătit un e-book intitulat: CE MÂNCĂM? Te ajută să îți creezi  o rutină sănătoasă de alimentație.

În al treilea rând:

Nu evita tentațiile: îmbrățișează-le dar să o faci cu cap. E ziua de naștere a unui coleg, a unui prieten? Gustă ce îți dorești dar trebuie să conștentizezi cât să guști. E o mare diferență între a gusta ceva și a mânca o zi întreagă doar mâncare nesănătoasă. Ceea ce vreau să transmit este faptul că totul trebuie să aibă o limită, nu exclude bucuria pe care ți-o aduce o prăjitura, dar nu profita de această mică bucurie și să o transformi într-un obicei nesănătos.

În al patrulea rând:

ai grijă la micile trucuri care iți sunt prezentate peste tot. Mass media ne comunică încontinuu faptul că trebuie să nu consumi carbohidrați, zahăr. Sfatul meu e să renunți treptat la zahăr.

Cum? Printr-un simplu gest: bei ceai, cafea?

Nu pune zahăr în aceste băuturi!

Creierul tău se obișnuiește cu gustul și ajunge să fie dependent de zahăr, iar acesta o să iți ceară zahăr și nu băutura respectivă. Cel mai consumat drog din lume este zahărul, iar data viitoare când o să bei ceva gândește-te foarte bine ce adaugi în corpul tău.

În al cincelea rând:

Înlocuiește toate duliciurile cu fructe. Zahărul din fructe este unul natural și sănătos. Nu uita că și fructele trebuie consumate într-o cantitate moderată, evită să consumi câteva kilograme de fructe pe zi. Mănâncă 2 fructe pe zi ca și gustare, iar corpul tău o să iți mulțumească.

În al șaselea și cel mai important rând trebuie să faci sport.

Sportul îl faci pentru tine, pentru corpul tău. Trebuie să fi sănătos!

Mergi la sală, ia geanta de sală dimineață, mergi la locul de muncă și apoi când te întorci acasă opreș-te la sală. Sălile au antrenori personali care sunt pasionați de munca lor și stau la dispoziția ta cu informații, așa că ai încredere într-un specialist și nu te speria de ei, chiar dacă par fioroși, crede-mă că sunt oameni buni care sunt acolo pentru a te ajuta.

Așă că nu uita: Your only limit is you!  Începe de azi!

Asa ca acum e momentul, spor 💪.

About Author

GIVE A REPLY